Popular Posts

Mikołajki ... trochę inaczej "depresyjniej"

Dzisiaj mikołajki a ja tak siedzę i zastanawiam się nad życiem. Oglądam blogi innych dziewczyn, mnóstwo Vlogów na YouTube i inne portale różnych osób. Muszę przyznać szczerzę, że zazdroszczę wszystkim tym osobą. Nie chodzi tu oto jak żyją i o to czy są bogaci czy nie. Nie zazdroszczę ludziom pieniędzy, ale tego co robią. 


Podróżują, zwiedzają, a ja siedzę i się kiszę w domu. Przyznam, że chciałabym gdzieś pojechać, nawet na jeden dzień, gdziekolwiek. Chciałabym pokazać małej kawałek świata. Ale raczej nic z tego nie będzie, bo Piotrek nie jest skory do wyjazdów. Oczywiście jeśli chodzi tylko o nas, bo jakby to był ktoś inny to by pobiegł. Dla nas niema czasu. 

Wiem, że ostatnio posty są takie dziwne, takie dołujące, ale wszystko to co piszę jest zależne od mojego samopoczucia. Dlatego widać w jakim nastroju aktualnie jestem. 

Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry 

P.S. A u was był już mikołaj?

2 komentarze:

  1. Nie martw się,jak moje szkraby były małe wyjazd gdziekolwiek graniczył z cudem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwię się już. Tylko z moją córką jestem wstanie wyjechać i nie jest to ciężkie wyzwanie.

      Usuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger