Popular Posts

Jeden dzień w Karpaczu

Dzisiaj mam dla was parę zdjęć z piątkowego wyjazdu. W piątek byliśmy w górach, była to pierwsza wizyta małej w górach. Chyba się jej podobało choć nie wiem bo mi jeszcze nie powie. 
Dostała od dziadka torebeczkę. W końcu będzie miała swoją i nie będzie zabierać mojej. A i dostaliśmy jeszcze śliczny łapacz snów. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Może jeszcze kiedyś się wybierzemy w góry choć ja nie cierpię. Dla mnie tam jest zimno i wszędzie daleko.

A tu macie nasz filmik z wyjazdu.


Pozdrawiam,
Klaudia mama Kiry

1 komentarz:

  1. Boże jaka Mała jest słodka *.*
    Cieszę się, że wyjazd w góry udany... tez bym gdzieś wyjechała, a nie tylko ta ZG ciągle ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger