Popular Posts

Imię dla dziecka. Czy łatwo je wybrać?



Wcześniej nie wyobrażałam sobie, że wybranie imienia dla dziecka to taki problem. Kiedy trzeba było wybrać imię dl córeczki to się o tym przekonałam. Całymi dniami siedziałam i szukałam w internecie jakichś ciekawych i czytałam chłopakowi, które mogło by się jemu spodobać. Oczywiście nie doszliśmy do porozumienia do samego porodu a nawet i po. Do samego
pójścia do urzędu stanu cywilnego rejestrować maleńką nie było ustalone.
W czasie ciąży mówiłam, że wolałabym chłopca bo przynajmniej wiem jakie imię wybrać ( Dante). 
Najbardziej spodobało mi się imię Serafina i strasznie się upierałam. Widać nic to nie dało bo jemu się nie podobało. Dla niego mogło by być jakieś zwykłe, pospolite. Julka, Zuzia itp. Wżyciu bym się nie zgodziła. Jak już nie mogłam przegłosować mojej propozycji to powiedziałam, że mała będzie miała na imię Kira. Kiedyś tak się podpisywałam na obrazach i w różnych innych miejscach. Teraz to imię należy do mojej córeczki. 
Ile się nakrzyczałam i nawściekałam to moje.


A wy macie już wybrane imiona?
Czy może też miałyście taki sam problem jak ja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dreamy World , Blogger